Original Painting - 悬铃木

My love is an original painting
My love is an original work of art
玫瑰的花园 幻想的云朵
贪婪的呼吸 爱就是氧气
流动的旋律 是我内心的秘密

(The secret's inside of me)

爱是原始的画 盛开沉睡的心
爱是奇幻色彩 我依然在梦里
I can do anything
I can do anything

My love is an original painting
My love is an original work of art
古老的花纹 留恋的曾经
金色的火焰 爱就是阳光
心跳的节奏 是我生命的奇迹

(The secret's inside of me)

爱是原始的画 盛开沉睡的心
爱是奇幻色彩 我依然在梦里
I can do anything
I can do anything

一道闪电突如其来了
改变天空绚烂的颜色
雷鸣问候 惶恐的云朵
乌云泛滥 幻象蒸发
you - oo - oo -oo
My love is an original painting
you - oo - oo -oo
My love is an original work of art
you - oo - oo -oo
My love is an original painting
you - oo - oo -oo
My love is an original

(粤语)
画,一副画
画,艺术画
我心里的原始画
我心里的秘密啊

爱是原始的画 盛开沉睡的心
爱是奇幻色彩 我依然在梦里
I can do anything
I can do anything收缩

saya:

评论
热度(18)
 

© 清涩雨 | Powered by LOFTER